Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Pracownik ds. obsługi klienta

Utworzono dnia 26.08.2022

Informujemy, że w  wyniku zakończenia procedury naboru na  stanowisko PRACOWNIK DS.OBSŁUGI KLIENTA w Ośrodku Pomocy Społecznej w Murowanej Goślinie  została wybrana 

Pani Daria Schiel

Zamieszkała w Murowanej Goślinie

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Ocenia się, że kandydatka posiada odpowiedni poziom wiedzy i umiejętności potrzebnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

 

 

Ogłoszenie OPS.110-2/2022

Oferowane stanowisko: Pracownik ds. obsługi klienta

Komórka organizacyjna: Dział świadczeń dla rodzin

Ilość etatów: 2 etaty

Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony: od września 2022 r.-do 31.12.2022r. (z możliwością przedłużenia)

Wymagania związane ze stanowiskiem:

1.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:

1) Jest obywatelem polskim,

2) Ukończyła 18 rok życia i ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni z praw publicznych,

3) Posiada wykształcenie średnie

4) Posiada doświadczenie pracy w administracji publicznej,

5) Posiada znajomość programu komputerowego Sygnity,

6) Posiada znajomość przepisów prawa z zakresu: znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego tj. z dnia 21 kwietnia z 2021 r.(Dz.U. z 2021.735 t.j.);

7) Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

8) Cieszy się nieposzlakowaną opinią,

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

1) Umiejętności interpretacji i stosowania przepisów prawnych,

2) Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej,

3) Umiejętność pracy w zespole,

4) Samodzielność, kreatywność,

5) Odpowiedzialność za wykonywaną pracę,

6) Umiejętność pracy pod presją czasu,

7) Odporność na stres,

8) Umiejętność skutecznego komunikowania się,

9) Wysoka kultura osobista.

10)Umiejętność obsługi klienta

11) Umiejętność opracowania decyzji administracyjnych

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

Prowadzenie spraw z zakresu:

1) Prowadzenie postępowań w sprawach o przyznaniu dodatku węglowego oraz dodatków innych źródeł ciepła,

2) Realizacja korespondencji

3) Realizowanie czynności techniczno-biurowych z zakresu obiegu dokumentów,

4) Prowadzenie rejestrów oraz opracowanie informacji w zakresie powierzonych zadań,

5) Współdziałanie z pozostałymi Działami tut. Ośrodka,

6) Wykonywanie innych zadań z zakresu działania Działu Świadczeń dla Rodzin oraz zadań statutowych tut. Ośrodka powierzonych przez przełożonego,

8) Ochrona przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem przez osoby nieuprawnione. 4. Informacje o warunkach pracy na stanowisku Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: 1) Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych 2) Praca w siedzibie Ośrodka, 3) Praca z koniecznością przemieszczania się po różnych pokojach należących do Ośrodka, 4) Praca w systemie pn. 7.00-17.00, wt-czw. 7.00-15.00, pt. 7.00-13.00, 5) Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów. 4. Wymagane dokumenty: 1) CV, 2) List motywacyjny, 3) Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie, 4) Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe 5) Kserokopia świadectw pracy 6) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni z praw publicznych, 7) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na 7przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019.1781 t.j.) 8) Inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w Ośrodku pomocy Społecznej ul. Dworcowa 10, 62-095 Murowana Goślina w godzinach pracy OPS lub doręczone listownie w terminie do dnia 05.09.2022 r. do godz.17.00. pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Ul. Dworcowa 10 62-095 Murowana Goślina . W zaklejonej kopercie, na której należy napisać imię, nazwisko z dopiskiem ”Nabór na wolne stanowisko-Pracownik ds. obsługi klienta” Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do OPS), nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części ”wymagane dokumenty”. W związku z tym, podkreślamy że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręczne podpisane oświadczenia.

6. Informacje dodatkowe

Kandydaci spełniający wymogi formalne i dopuszczeni do dalszego etapu naboru otrzymują telefoniczną informację o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej bądź pisemnego testu merytorycznego. Dokumenty konkursowe winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji”- zgodnie z ustawą z dnia 18 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019.1781 t.j.) Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP oraz OPS.

7. Dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zastępca kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Murowanej Goślinie zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert. OPS zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty, nadesłane oferty nie będą odsyłane. Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru. Wszelkie informacje o naborze będą umieszczone na stronie internetowej OPS (www.murowana-goslian.naszops.pl oraz Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka (www.murowana-goslina.naszops.pl/bip).

8. Data ogłoszenia naboru 26.08.2022r.

ZAŁĄCZNIKI:

Logo Unii Europejskiej

Dane kontaktowe:

 

 

CZYNNE:

Poniedziałek 7.00-17.00

Wtorek - Piątek 7.00-15.00

 

Dane kontaktowe:

Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Dworcowa 10

62-095 Murowana Goślina

tel. 61 812 22 31

e-mail: ops@ops.murowana-goslina.pl

 

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej:
Telefon: 61 812 22 31
e-mail: m.olejniczak@ops.murowana-goslina.pl


Dział Świadczeń Rodzinnych
Telefon: 517-768-358
Fax: 61 8-122-231
e-mail: ops@ops.murowana-goslina.pl

 

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Telefon: 61 8122-231 wew. 26

e-mail: m.olejniczak@ops.murowana-goslina.pl

 

Klub Pracy
Telefon: 61 8122 231 wew. 23
Fax: 61 8122 231 wew. 23
e-mail:  klub.pracy@ops.murowana-goslina.pl

 

 

 

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 112

W poprzednim tygodniu: 280

W tym miesiącu: 25

W poprzednim miesiącu: 1164

Wszystkich: 108060